LOTS OF LOVE..FUHHHHHH!!!!


Jul 10, 2010

tak larat dh ni..adeh..

ok..entry ini ditulis ketika aku sdg berpuasa sunat 27 Rejab(tidak berniat2 riak berpuasa okeh)
siyes rs pedih perut coz layan mata py pasal aku mls nk bersahur pg td
just bgn duduk minum air kosong then smbung tido blk...pdn muka kau cik sipot
hmm..takpela kan..insyaallah aku akan bersabar smpi waktu berbuka nnt
small matter lah

yesterday kan..
hari yg paling hepi wat aku..
actely bkn ape sgt pon
just got something yg aku dok carik selama berminggu2
nk tahu ape???

ni hah






OK! sgt susah nk carik majalah yg satu nih taw..satu bangi and kajang aku carik
sume kedai yg ade unsur2 jual mjlh aku redah tp tak jugak ade
sgt sedih yer;(
smpi demam2 akibat berhujan..sgt sadis kan??

kamu semua harap maklum la yek nape aku meroyan cam nk giler carik majalah ni
sbb cover and contents dia okeh (pic no 2 tu aku tepek skali page meroyan kg fenink lalat)
haih..adek2 aku yg chumil tu yg jadi cover kan..harusla carik even smpi ke hujung dunia pn..
DO i too fanatic to them??
my answer is YES i do!!For the first time in my life kot,aku tak pernah jadi fanatic mcm nih..
budak 2 org nih dh bg aku mkn ape ntah..huhu..

but smlm i really2 thanked to Kak Yati (sc officer kt my lab) yg tlg aku carik and belikan tuk aku..really appreciate it akak..muahhH!!!(kt Mines rupanya ko duduk yer SENSASI)..nx time tak pyh pening2 aku cari kt tpt lain okeh.

To my room mate,K yg sudi layan kerenah aku last weekend round naik motor die plus hujan plak tu kan and my adek,Angah yg jnji gk nk tolong cari and last my dear Bestest Fwen..Ayu a.k.a Kuyu..sorry ye korang!!!(wah..mcm bg ucapan je gamaknye aku nih)

Ok..last but not least aku nk wat 1 pengakuan yg aku sgt sygkan SHAHIRA yer..damn much!!





both of them look very sweet when together kann???

ok then..sekian saje siputan utk hari okeh..nx time cik sipot menyiput lagi yer..
tataa...adios!!!
=)




2 comments:

  1. wahh...xley bla. aku jumpa gak kat summit ritu. tapi ko da beli. sekali tngok...tu je ke..??? ko memg selalu maroyn hanya semata - mata artis. bwk2la bertendang..kui3x.
    pe pun...harp bahagia dgn shahira ko tu. w'pun aku tak bermint..huhu..tp tak pe la. layn je pale otak ko tu.kuang3x...ahahaha

    ReplyDelete
  2. tQ..meroyan itu dh semestinya..
    trademark shahiratics kot..tp ala2 sopan santun gitew..

    ReplyDelete