LOTS OF LOVE..FUHHHHHH!!!!


Jul 26, 2010

okeh..siyes tak taw mau tulis ape..

hai uols..
hope ur day hepi2 je okay..
same goes with me..esok nk blk kg dh..
selamat tggl bangi..selamat tggl semua

sedih mmgla sedih nk tgglkan semua nih
tapi hidup perlu diteruskan
tak mungkin aku dpt teruskan hidup tanpa ade income yg masyuk
so..aku hrp blk kg nnt rezeki aku ade di sana
and mungkin pd ms yg akan dtg ade rezeki yg lebih baik utk aku kembali semula ke sini kan
hidup kita semua telah ditentukan takdirnya oleh Yang Maha Esa
Subhanallah..Maha Suci Allah

okeh..tak smpi 2 mggu lagi Ramadhan bakal menjelma
setinggi2 kesyukuran dipanjatkan kerana masih bernafas utk menyambutnya utk kesekian kalinya
yela kan..hidup kita di muka bumi Allah ini hanya sementara
entah esok entah lusa kita pergi
tak siapa tahu kecuali DIA..

so Ramadhan kali nih insyallah fully aku dok kt kg
Terawikh bersama2 family terchenta
abah sbg imam and kami semua menjadi makmum
oohh...sgt tak sbr rs..mmg betullah
bulan ramadhan bulan yg penuh dgn keberkatan
bulan yg penuh dgn rahmat yg melimpah ruah
segala amalan kita yg baik digandakan pahalanya..
Alhamdulillah ya Allah..aku dilahirkan sbg seorg muslim yg beriman...

sbnrnye msh dlm mood bersedih..nk taw kenapa??
Rncgn feveret Diariku..Shahir dh berakhir mlm td
motip aku sedih bagai???

okeh,,korg yg bkn peminat shahir pasti takkan merasai kesedihan itu
so biarla aku nk sedih ke hape(wah,ayat aku)
i'm gonna miss his lawak 3 suku setiap mggu tuh..
ohh...kosongnye hr ahad mlmku..;(

but it s okay la kot
this upcoming Ramadhan ade rncgn baru plak bakal menyusul
itu pon sebab kenapa aku tak sbr nk tggu puasa sbnrnya(actely aku lebih tak sbr nk tggu raya)
jeng..jeng..jeng

sebelum berpisah(pasni maybe aku lebih jarang update ini belog)
aku nk tepek lirik lagu che amat hoihoihoi ni..sila feeling2 yer..tQ


Tak perlu ucapkan sepatah kata

Kerana lantang terbaca dari muka

Kau dan aku sudah tiada keserasian di jiwa

Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi

Betulkan kesilapan perhubungan ini

Bila setiap perbincangan menjadi perbalahan

Manakah agaknya cinta kasih?

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum

Bunga yang layu pada musim luruh

Yang dulunya mekar disinar suria

Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata

Semakin lama semakin rekah

Menimbulkan tanya apa mungkin kita

Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Tiap titis airmata kau tangiskan

Ku dah cukup menampung selautan

Begitu lama ku pendam tapi hanya berdiam

Kerana cuba menafi realiti

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum

Bunga yang layu pada musim luruh

Yang dulunya mekar disinar suria

Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata

Semakin lama semakin rekah

Menimbulkan tanya apa mungkin kita

Temu kebahagiaan dalam perpisahan

motip aku tempek lirik lagu Kebahagiaan dalam Perpisahan??

suka hati akulah okay..(korg ni phm2 jela)
kan aku dlm mode sedih nk berpisah bagai..huhu...

okeh last but not least aku nk ucapkan:



adios..amigos..
=)

2 comments:

  1. slmt berpuasa...
    ni mst pminat kipas ssh mati shahir ni..hehe

    ReplyDelete