LOTS OF LOVE..FUHHHHHH!!!!


Jun 26, 2010

alahai..malasnye..

fuh..fuh..
motip tiup-tiup??
berhabuk,bersawang sudah belog ku ini..
lame dh tak update kan???
okeh..siyes lately ni tersgtla sibuk..
sibuk ker??

hahaaa...
join sekretariat utk satu conference yg international mmgla membuatkan aku menjadi seorang
yg busybody,busymoody and segala mcm adek beradek bizi..
so skrg ni pon saje menyempat2 kan diri coz terlalu ghindunye utk menulis
byk sgt benda nk share sbnrnye..
tentang......

ok..ok..
satu2 yek..

next week aku akan ke Melaka
setelah hampir 2 bulan kesibukan melanda diri
so conference selama 3 hari nnt akan menyudahkan segala2nya
gambar2 kt sane nnt aku tepek kemudian okeh..

then..
ceritera pasal kenduri kendara sahabat2 aku yg lately nih sume pakat
nk kawin secara serentak..
aku??
okeh..jgn tanye ye..SENSITIP!!!

then pasal ShahiRAtics..
ape tuh??
okeh,,aku sgt addict with this page lately..

jgn tanye byk2..

and this one pon aku addict giler(tak sempat pon aku curik2 masa jugak)
DTKL sgt best okeh..mst try baca and dijamin takkan menyesal...

lagi dan lagi..
nnt aku update lg..
cu SOON..

take care..bye..

;)



No comments:

Post a Comment