LOTS OF LOVE..FUHHHHHH!!!!


Aug 25, 2011

indahnya menjadi seorang cekgu


as-salam...

salam ramadan ...sedar tak sedar dh hari ke -25 kita sume umat Islam menjalani ibadah puasa..
whut to say...kurang lebih 4-5 hari lagi nk sambut raye la pulak...

as a teacher....aku akan bercuti agak awal...today is a last day at school..yeeeepiee....budak2 pn dh xde hati lagi nk belajar...hati dh igt nk raye je kan...for me...xde ape sgt pn ngn raye nih....biasa2 jer...org kata raye ni meriah n seronok utk budak2 jer...betul tak??so it means dat aku mmg bkn budak2 lagi..hehe...

indahnya menjadi seorang cikgu???mmg indah perasaan ini...aku akan mula rindukan student2 aku...suasana sekolah..suasana di dlm kelas bila terlalu lama bercuti...perasaan yg tak pernah aku rasakan sebelum aku bergelar seorang cikgu...

disaat aku berduka..merekalah penghibur hati aku...

"cikgu xde mood ari nie??cikgu menangis??cikgu tak sihat??"

owhhh...terima kasih and mucho gracias anak2 cikgu yg amat cikgu sayang...thanx for being such a good students and fren olso to me...







some of teachers and students




ticer nadia and her students...peace~~~




okeyla.....tcare sume...nnt ai update lagik okeh!!

:-))

No comments:

Post a Comment